• Serieuze handelaar vanuit Duitsland
  • In één minuut, onmiddellijk bruikbaar
  • Klantendienst via Email en Telefoon
  • Veilige betaling via SSL-verbinding

Veelgestelde vragen


Hoe de bestelling (met couponcode) op vollversion-kaufen.de plaatsen

Volgende stappen in "bezorging per e-mail"

  1. Selecteer het gewenste product op de startpagina.
  2. Selecteer de gewenste hoeveelheid en klik op de groene knop "Nu kopen   en gebruiken" op de productpagina.
  3. Selecteer nu "E-mail" als het bezorgtype
  4. Voer nu uw e-mailadres in het veld in en klik op "Doorgaan".
  5. Selecteer nu de gewenste betaalmethode. Als u een kortingscode heeft, kunt u deze ook hieronder in het veld kortingscode invoeren. Klik nu op "doorgaan".
  6. U hebt nu de mogelijkheid om een factuur aan te maken. Klik nu op "doorgaan".
  7. U hebt nu het volledige overzicht van uw bestelling in één oogopslag.
  8. Klik nu op de groene knop "Nu kopen tegen betaling"

 

Volgende stappen in "De dvd / USB-stick verzenden"

  1. Selecteer het gewenste product op de startpagina.
  2. Selecteer de gewenste hoeveelheid en klik op de groene knop "Nu kopen en gebruiken" op de productpagina.
  3. Selecteer nu "DVD" of "USB Stick" als het type levering.
  4. Voer nu uw e-mailadres in het veld in en klik op "Doorgaan".
  5. Kies of u de goederen wilt ontvangen als geregistreerde of normale verzending. Selecteer ook welke bitversie u nodig hebt. (32-bit of 64-bit) Voer hieronder uw adresgegevens in de velden in waarnaar we u de goederen moeten sturen.
  6. Selecteer nu de gewenste betaalmethode. Als u een kortingscode heeft, kunt u deze ook hieronder in het veld kortingscode invoeren. Klik nu op "doorgaan".
  7. U hebt nu de mogelijkheid om een ​​factuur aan te maken. Klik nu op "doorgaan".
  8. Nu hebt u in één oogopslag het volledige overzicht van uw bestelling.
  9. Klik nu op de groene knop "Nu kopen tegen betaling".

Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?

Met Paypal / iDEAL / creditcard ontvangt u de goederen binnen enkele seconden per e-mail. In sommige gevallen kan dit tot 10 minuten duren, afhankelijk van uw e-mailprovider. U wordt afzonderlijk geïnformeerd over de verzendstatus van uw installatiehulp (dvd / USB-stick).

Bij het overbrengen moeten we eerst wachten op de kassabon, meestal zal dit de volgende werkdag aankomen. Het kan echter 2-3 werkdagen duren.

Als u ervoor heeft gekozen om per post te verzenden, ontvangt u alles vooraf per e-mail. De brief wordt meestal binnen 2 werkdagen verzonden.


Wat ontvang ik per post als ik ervoor kies om per post te verzenden?

Afhankelijk van uw keuze, ontvangt u per post een dvd of een USB-stick met de installatiehulp. Hier hoeft u alleen de dvd / plug in de USB-stick te plaatsen en het product te installeren.

U ontvangt de productsleutel uitsluitend per e-mail.


Ik ben de activeringssleutel (productsleutel) kwijt, wat kan ik doen?

Schrijf ons een korte e-mail, we sturen u graag uw productsleutel opnieuw toe.


Welke gegevens moet ik opgeven bij het bestellen?

Om de aankoop te voltooien, hebben we alleen uw e-mailadres en betaling nodig. Meer hebben wij niet nodig.

Wilt u een factuur of ervoor kiezen om per post te verzenden, dan natuurlijk hebben wij uw volledige adres nodig.


Mijn productsleutel werkt niet, wat kan ik doen?

Normaal gesproken zijn er geen problemen met het gebruik van de productsleutel. Mocht dit het geval zijn, dan horen we graag van u via e-mail. We zullen een oplossing vinden en u indien nodig een reservesleutel bezorgen.


Ik heb minstens 10 minuten gewacht op de productsleutel, wat moet ik doen?

Controleer vooraf uw map met ongewenste e-mail of ongewenste e-mail. Neem contact met ons op als er niets te vinden is. Wij zorgen er meteen voor.

Helaas gebeurt het soms dat typografische fouten in het e-mailadres verschijnen of dat de e-mailbezorging niet werkte.


Zijn de producten Windows en Office ook voor Mac?

Het MAC-besturingssysteem is niet compatibel voor deze producten. U kunt ze echter gebruiken met een virtueel Windows-oppervlak.


Worden mijn gegevens veilig opgeslagen en verzonden?

Ja, veiligheid is een van onze topprioriteiten. We waren SSL-geverifieerd. Dat betekent dat uw gegevens 100% veilig worden gecodeerd en verzonden met behulp van een technologie.


Mijn vraag werd niet beantwoord. Hoe kan ik contact met u opnemen?

Onze contactgegevens (e-mail) zijn te vinden op onze contactpagina. U bent ook van harte welkom om ons contactformulier te gebruiken.
Klik hier om contact met ons op te nemen »

Welke voorwaarden zijn verbonden aan de tegoedbonnen?

Tenzij anders vermeld, zijn de volgende voorwaarden van toepassing op alle vouchers van volledige-versie.nl

  1. Elke voucher kan slechts één keer online worden gebruikt.
  2. Per klant en bestelling kan slechts één tegoedbon worden ingewisseld.
  3. Als de voucher is gekoppeld aan een minimale bestelwaarde, kan deze alleen worden ingewisseld als deze minimale bestelwaarde is bereikt.
  4. Een combinatie met andere vouchers of gratis items, evenals contante betaling en latere creditering zijn uitgesloten.
  5. Elke commerciële en commerciële wederverkoop van de vouchers is verboden.
  6. Individuele merken zijn uitgesloten van dit aanbod. (Details hieronder onder "Uitsluiting van handelsmerken").
  7. Vouchers komen niet in aanmerking voor verzending.


Hoe lang zijn de vouchers geldig?

Vouchers zijn slechts voor een beperkte tijd inwisselbaar en verliezen hun geldigheid op de vermelde datum op de voucher. Een uitbreiding is niet mogelijk.

Welke merken zijn uitgesloten van het inwisselen van tegoedbonnen?

De volgende merken zijn uitgesloten van het inwisselen van vouchers: AVIRA, KASPERSKY


   Winkelwagen tonen »