Helpcentrum
← Terug naar alle vragenVolgende stappen voor 'Bezorging per e-mail'
- Selecteer het gewenste product op onze website.
- Selecteer het gewenste aantal en klik op de groene knop 'Toevoegen aan winkelwagen' op de productpagina.
- Uw winkelwagen wordt aan de rechterkant geopend. Klik nu op de gele knop 'Nu afrekenen' hieronder.
- Voer uw e-mailadres in het veld in en klik op 'Doorgaan'.
- Selecteer de gewenste betaalmethode. Als u een factuur wilt, vink dan 'Ik wil graag een factuuradres invoeren' aan.
- Nu heb je in één oogopslag het volledige overzicht van je bestelling.
- Klik nu op de groene knop 'Nu kopen'.
Volgende stappen voor "Het verzenden van de dvd/USB-stick"
- Selecteer het gewenste product op onze website.
- Selecteer het gewenste aantal en het type bezorging. Klik op de productpagina op de groene knop 'Toevoegen aan winkelwagen'.
- Uw winkelwagen wordt aan de rechterkant geopend. Klik nu op de gele knop 'Nu afrekenen' hieronder.
- Voer nu uw e-mailadres en afleveradres in. Klik op 'Volgende'.
- Selecteer de gewenste betaalmethode. Als u een factuur wilt, vink dan 'Ik wil graag een factuuradres invoeren' aan.
- Nu heb je in één oogopslag het volledige overzicht van je bestelling.
- Klik nu op de groene knop 'Nu kopen'.
Met de betaalmethode Paypal / Creditcard / Instant Transfer ontvangt u de goederen binnen enkele seconden per e-mail. In individuele gevallen kan het helaas tot 10 minuten duren, dit is afhankelijk van uw e-mailprovider.
Bij de betaalmethode 'overboeking' moeten we eerst wachten tot het geld arriveert. De betaling komt doorgaans de volgende werkdag binnen. In individuele gevallen kan dit echter tot 2-3 werkdagen duren.
Als je hebt gekozen voor installatiehulp in de vorm van een dvd of een USB-stick, ontvang je alles vooraf per e-mail. De enige uitzonderingen hierop zijn de betaalmethoden “aankoop op rekening” en “onder rembours”. De extra bestelde installatiehulp wordt na ontvangst van de betaling met DHL binnen 1-3 werkdagen verzonden.
"Aankoop op rekening" en onder rembours worden ook verzonden via DHL. Verzending vindt doorgaans plaats binnen 1-3 werkdagen na het plaatsen van de bestelling. Als u op rekening koopt, ontvangt u een activatiecode en als u onder rembours bestelt, ontvangt u de productsleutel per post.
U wordt afzonderlijk geïnformeerd over de verzendstatus van uw bestelling. U ontvangt een e-mail ter bevestiging van de verzending. Bij aangetekende nationale/internationale post ontvangt u bovendien een trackingnummer en een link waarmee u de status van de zending kunt controleren.
Afhankelijk van uw keuze ontvangt u per post een dvd of een USB-stick, tenzij u geen van beide kiest en onder rembours of bij aankoop op rekening wilt betalen. Als u op rekening koopt, ontvangt u de activatiecode per post en als u kiest voor betaalmethode onder rembours, ontvangt u de productsleutel per post.
Kunt u uw productsleutel niet meer vinden? Neem contact met ons op via telefoon, WhatsApp, LiveChat of e-mail en we sturen je sleutel opnieuw naar je toe. Het is het beste om uw bestelnummer bij de hand te hebben.
Om de bestelling te plaatsen, hebben we alleen uw e-mailadres en betaalmethode nodig. Verder hebben wij niets nodig.
Wilt u een factuur of wilt u deze per post laten versturen, dan hebben wij uiteraard uw volledige adres nodig.
Kort en krachtig: ja, met plezier!
We werken zelfs aan een dealergedeelte waar u eenvoudig uw bestellingen en productsleutels kunt beheren en veel sneller bestellingen kunt plaatsen. Wij informeren u hierover graag per e-mail: support@volledige-versie.nl
Ja! Tijdens het bestelproces selecteert u de factuuraanvraag en vult u daar uw factuuradres in. U ontvangt de factuur direct na ontvangst van de betaling per e-mail.
Normaal gesproken hebben we geen problemen met het gebruik van de productsleutels. Mocht dit het geval zijn, dan horen we graag van u per telefoon, WhatsApp, LiveChat of e-mail. We zullen een oplossing vinden en u indien nodig een reservesleutel bezorgen.
Controleer eerst uw spam- of junkmap. Als u daar ook niets kunt vinden, neem dan contact met ons op. Wij zullen dit direct in orde maken.
Helaas komt het soms voor dat er typografische fouten in het e-mailadres voorkomen of dat de e-mailbezorging niet werkte.
Windows-besturingssystemen zijn niet rechtstreeks voor MAC's, maar kunnen worden geïnstalleerd via een virtuele Windows-interface. We hebben Office-producten voor MAC en Windows. Let op de compatibele systemen in de productbeschrijving.
Ja, beveiliging is een van onze topprioriteiten. We zijn SSL geverifieerd. Dit betekent dat uw gegevens worden gecodeerd en 100% veilig worden verzonden met behulp van technologie.
U kunt contact met ons opnemen via e-mail, telefoon, WhatsApp, LiveChat of via ons contactformulier. Onze contactgegevens vindt u op onze contactpagina.
Wij helpen u graag verder!
Neem nu contact met ons op
Is dit een kortingscode?
Selecteer vervolgens het gewenste product en plaats het in uw winkelwagen. Vul daar uw e-mailadres in, selecteer de betaalmethode en voer indien gewenst uw factuuradres in. Klik vervolgens op "Doorgaan", onder het item "Bevestiging" vindt u de zin "Ik heb een vouchercode". Zodra je op de zin klikt, wordt er een veld geopend waarin je de vouchercode kunt invoeren.
Is dit een kortingsbonlink?
Klik op de voucherlink. U wordt dan direct doorgestuurd naar onze onlineshop. Daar kunt u het gewenste product aan uw winkelwagen toevoegen en de bestelling afronden. Aan het einde van de bestelling wordt het voucherbedrag automatisch afgetrokken.
De volgende voorwaarden zijn van toepassing, tenzij anders vermeld, op alle vouchers van volledige-versie.nl:
- Elke voucher kan slechts één keer online worden gebruikt.
- Als u een voucher gebruikt, ziet u de uitdrukkelijke betaalmethoden, maar deze zijn NIET compatibel met de vouchers en kunnen daarom niet worden gebruikt.
- Er kan slechts één voucher per klant en bestelling worden ingewisseld.
- Als de voucher aan een minimale bestelwaarde is gekoppeld, kan deze alleen worden ingewisseld wanneer deze minimale bestelwaarde wordt bereikt.
- Een combinatie met andere vouchers, promoties of gratis artikelen, evenals contante betaling en daaropvolgende creditering zijn uitgesloten.
- Elke commerciële en commerciële wederverkoop van de vouchers is verboden.
Vouchers zijn onbeperkt geldig, tenzij anders vermeld.
Het volgende merk is uitgesloten van het inwisselen van vouchers: Avira
Er zijn momenteel 11 betaalmethoden beschikbaar voor onze klanten.
Een gedetailleerde lijst met alle betaalmethoden vindt u onder onze Betalingsopties en betalingsvoorwaarden.
Wij zijn een van de eerste aanbieders die aankopen op rekening ondersteunen. Na een succesvolle kredietcontrole door Klarna als betalingsprovider ontvangt u de software direct per e-mail en kunt u deze direct installeren en gebruiken.
Er wordt per post een activatiecode naar u verzonden. Voer dit samen met uw bestelnummer in op onze activeringscodepagina en ontvang uw productsleutel. Nadat u de activeringscode heeft ingevoerd, wordt de productsleutel naar het door u opgegeven e-mailadres verzonden.
Nu kunt u het product succesvol activeren.
Per ongeluk de verkeerde bitversie gedownload? Dat is geen probleem. U kunt de juiste bitversie op elk moment gratis downloaden via de link naar ons downloadgedeelte, die u samen met de productsleutel van ons per e-mail hebt ontvangen.
Bestellingen kunnen alleen via onze online winkel worden gedaan. Wij kunnen geen bestellingen per telefoon of e-mail aannemen.
Wij werken met DHL. Elke klant ontvangt via e-mail een trackingnummer voor de verzending van zijn goederen.
Als de verzendstatus van uw zending niet verandert, neem dan contact op met onze verzendafdeling. Onze collega's zorgen dan voor de afhandeling met DHL voor u.
Als u de dvd/USB-stick voor uw bestelling opnieuw wilt bestellen, stuur ons dan een korte e-mail met uw bestelnummer en het verzoek tot herbestelling. De collega’s zorgen dan voor de rest.
Neem in dit geval contact op met uw collega's van de boekhouding. Zij kunnen uw betaalmethode wijzigen.
In elke nieuwsbrief die we sturen, staat een link om je af te melden. U kunt zich eenvoudig zelf afmelden voor de nieuwsbrief. U kunt ook contact met ons opnemen via een van de aangeboden contactmogelijkheden en ons kort laten weten dat u uit onze mailinglijst wilt worden verwijderd.
Neem contact met ons op via de aangeboden contactopties en laat ons uw bestelnummer weten. Wij sturen u dan een factuurtool toe, zodat u uw factuuradres kunt invoeren en vervolgens de factuur kunt downloaden.
Als u wilt weten of de software compatibel is met uw systeem, bekijkt u de systeemvereisten op de betreffende productpagina of neemt u contact op met onze collega's van de verkoopafdeling.
Gebruik NIET van de opgegeven snelle betalingsmethoden. (Paypal Express of Amazon Express)
Selecteer tijdens het bestelproces dat u een factuur voor zakelijke klanten wilt. Vervolgens kunt u daar uw BTW-nummer invoeren.
Let op: Wij kunnen achteraf geen rekening houden met uw BTW-nummer en kunnen de factuur niet wijzigen.
De betaalmethode 'maandelijkse factuur' is bedoeld voor onze Duitse zakelijke klanten. In uw klantaccount kunt u een verzoek indienen, dat vervolgens door ons wordt verwerkt. Indien goedgekeurd en u een maandelijkse limiet heeft gekregen, kunt u uw bestellingen maandelijks plaatsen, de productsleutel vóór betaling ontvangen en aan het einde van elke maand een verzamelfactuur betalen.
Let op uw e-mailinbox en wacht een paar minuten voordat u opnieuw bestelt. In de meeste gevallen hebben wij uw bestelling al ontvangen, omdat u al op “Koop nu” heeft geklikt. Zodra u de orderbevestigingsmail heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met uw collega's van de boekhouding. Indien u geen orderbevestiging per e-mail ontvangt, neem dan contact op met onze collega’s zodat zij kunnen controleren of er een bestelling van u is ontvangen. Als dit niet het geval is, bestel dan opnieuw bij ons.
Als u problemen ondervindt bij het installeren van uw product, neem dan contact met ons op via een van de aangeboden contactmogelijkheden. Onze supportcollega’s helpen je graag verder. Als onze collega's u niet kunnen helpen via telefoon, e-mail, WhatsApp of livechat, bieden wij u de gratis optie voor installatie op afstand.
Voor een installatie op afstand heeft u het TeamViewer-programma nodig.
Nadat u het programma op uw pc/laptop heeft gedownload en geïnstalleerd, vertelt u uw ondersteuningscollega's uw ID en wachtwoord voor onderhoud op afstand, zodat de relevante verantwoordelijke persoon verbinding kan maken met uw pc.{{HTML_TAG_1} }
Zodra dit is gebeurd, kan de collega uw toetsenbord en muis gebruiken om de software voor u te installeren.
Houd er rekening mee dat u altijd de controle over uw apparaat behoudt en de sessie op elk gewenst moment kunt annuleren.
Tijdens de installatie op afstand wordt u telefonisch of per e-mail begeleid door onze supportcollega's, zodat u eventuele vragen direct kunt stellen.
De productsleutel die we u sturen, activeert het betreffende programma permanent en zonder tijdslimiet.
Uitzondering: abonnementsversies zoals Office 365 zijn daarentegen 365 dagen geldig, maar dit staat vermeld in de artikelbeschrijving.
Als het nieuwe apparaat aan de softwarevereisten voldoet, kunt u de software uiteraard opnieuw installeren op het nieuwe apparaat. Als u problemen of vragen heeft, helpen wij u graag verder.
Houd er rekening mee dat u niet elk product opnieuw kunt activeren. Normaal gesproken is een productsleutel slechts bedoeld voor één apparaat. Hier bestaan uitzonderingen zoals Office Home & Business, Home & Student, Office 365 en Adobe Photoshop. Als u vragen heeft of het gewenste product ook op een nieuw apparaat kan worden geactiveerd, kunt u contact met ons opnemen via de aangeboden contactopties.
De producten die wij verkopen voldoen aan alle wettelijke eisen en kunnen op een audit-proof manier worden gebruikt.
Het installatiebestand bevindt zich op de USB-stick of dvd. Het enige wat u hoeft te doen is het opslagmedium op uw pc/laptop aan te sluiten en u kunt het aangeschafte programma daar direct installeren.
Uw bestelling is nog steeds succesvol door ons ontvangen, maar wordt automatisch omgezet in vooruitbetaling. Dit betekent dat u de goederen pas ontvangt nadat de overdracht aan ons heeft plaatsgevonden. Meer informatie vindt u ook in de e-mail met de orderbevestiging.